Stalo sa vám, že ste si išli do banky vybaviť výber z účtu a odišli ste s tromi novými produktami?
Stalo sa vám, že ste si išli do banky vybaviť výber z účtu a odišli ste s tromi novými produktami?
Klientka mala uzatvorených 5 životných poistiek v piatich rôznych poisťovniach. Krytie nedávalo nejaký väčší zmysel, v každej mala minimálne krytie, žiadne ochorenia, pár úrazových pripoistení, … zmluvy boli aj investičné aj kapitálové.
Zmluvy jej uzatvárali priamo poisťovne, resp. banky. Klientka prišla, zobrala návrh ktorý jej pani v banke alebo poisťovni vytlačila, podpísala ho a začala platiť. Neriešila zmysel, odporučili jej to priamo v banke a tak tomu verila.
Verila, že je to správne a že to potrebuje. Bolo to väčšinou v dobe, keď si u nich riešila iné produkty. Pracovníčky jej ponúkli a rovno uzatvorili na počkanie životné poistenie a rôzne sporiace a investičné účty.
Čo by pre klientku mala poistná ochrana znamenať? Podľa čoho by mala byť nastavená výška poistného krytia?
Ako som to vyriešila ?
Po spoločnom stretnutí a pri analýze nastavenej podľa jej požiadaviek, sme spoločne nastavili krytie, ktoré ju ochráni v prípade nepredvídaných udalostí v zmysluplnej výške a v kvalitnej poisťovni bez zbytočných výluk a obmedzení.
Ide nám najmä o záujmy klienta, nezastupujeme poisťovňu. Naopak, každú jednu porovnávame. Pri nastavovaní krytia v životnom poistení sa rozprávame s klientom o jeho potrebách, príjme, rodine… zaujíma nás, čo už má poistené a ako.
Nie je zmyslom uzatvoriť niečo nové bez ohľadu na to, či už toto isté má niekde inde. V poisťovni sa vás nespýtajú, či už máte niečo uzatvorené, alebo že to, čo máte u nich je za rohom u konkurencie kvalitnejšie, lacnejšie… a práve to je našou úlohou.
Sme tu pre vás.