Ako sa o vás stará vaša poisťovňa?

Ako sa o vás stará vaša poisťovňa? Kontaktuje vás s novými ponukami? Pýta sa vás na zmeny vo vašom živote? Zaujíma sa?

Klientke vypovedala poisťovňa havarijnú poistku na auto pre neplatenie, neustriehli si to.

Mali s autom poistnú udalosť nahlásenú práve v čase, kedy bolo už poistenie zrušené, avšak bolo im tiež poradené si nárokovať škodu z poistenia zodpovednosti za škodu. Poisťovňa im škodu neplnila kvôli výluke, ktorú mala v poistných podmienkach. Škoda bola cez 1 000€. Klientka si ju musela zaplatiť z vlastných nákladov.

Náš servis

Našim klientom poskytujeme bezplatné servisné služby, kde ich upozorníme na blížiacu sa splatnosť, poprípade nové, pre klienta výhodnejšie ponuky. Tak isto sme k dispozícií v prípade poistnej udalosti, riešime „papierovačky“ za vás, poradíme cez telefón, čo v danej situácií povedať, ako konať a podobne.

Stojíme pri vás keď sa vám stane to najlepšie, ale aj najhoršie. Držíme pod vami ochrannú sieť. Pre bližšie informácie ako sa stať našim klientom ma kontaktujte tu.